Маркування – cruelty free
Автор: Щербакова Олександра Олегівна
Дата публікації: 27.03.2023
Маркування косметичних товарів – професійна турбота і зобов’язання виробників. Однак зріс інтерес і споживачів, які хочуть знати трохи більше про склад і маркування засобів, якими користуються щодня. Ми регулярно розповідаємо про інгредієнти в косметиці #інгредієнтАНЦ, а тепер будемо показувати і розповідати про маркування косметики.
nБагато відповідальних споживачів користуються косметикою, яка не проходила досліджень і не тестувалася на тваринах. Для цього сегмента косметики використовують певне маркування – зображення з стрибаючим кроликом (позначається як cruelty free). Це маркування було створене в 1996 році, коли кілька косметичних організацій задалися питанням етичного та гуманного виробництва косметики. Якщо ви побачили на упаковці вашого засобу даний логотип, то будьте впевнені в тому, що продукт не тестувався на тваринах і в його складі ви не знайдете компонентів тваринного походження (ambergris, keratin, pollen і т.п.).