star_on

Правила публікації відгуків

Ми завжди раді діалогу та уважно аналізуємо кожен отриманий відгук від наших клієнтів. Це допомагає нам покращувати якість послуг та підвищувати задоволеність клієнтів.

Ми забезпечуємо чесну та об’єктивну обробку всіх відгуків, які отримуємо від наших клієнтів. Наша компанія не редагує відгуки, але ми залишаємо за собою право відхиляти ті відгуки, які порушують нижченаведені правила публікації відгуків на сайті anc.ua:

1.Відгук має стосуватись виключно препарату або аптеки до якої він залишений

2.У відгуку не має бути реклами будь-якого характеру

3.Не допускаються нецензурна лексика, образи та дискримінація у будь-якому прояві

4.Текст буде відхилено, якщо він порушує права іншої людини, має ознаки спаму або неправдивої інформації

Ми поважаємо думку наших клієнтів та звертаємо увагу, що відгук несе виключно особисту, суб’єктивну інформацію.

Інформація у відгуку не може бути розцінена як мотивація до самолікування або змін у призначеннях лікаря.

Якщо ви розмістили відгук, який відповідає Правилам публікації відгуків на сайті anc.ua, але він не був затверджений протягом 3 робочих днів з дати його створення, зв’яжіться зі службою підтримки за телефоном 5900 (безкоштовно)