Замовлення
Замовлення
Обране
Обране
star_on

Умови повернення товару

Важливо!

Згідно з Наказом №360 Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005, лікарські препарати, лікарські засоби, товари медичного призначення належної якості, які придбані в аптеках та їх підрозділах поверненню не підлягають.

Це означає, що товар не приймається на повернення, якщо він вам не підійшов, куплений вами випадково, у вас на нього алергія або він не знадобився.

Детально ознайомитись з наказом ви можете за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text

Повернути товар ви можете в двох випадках:

*Повернення товару під час доставки

*Повернення товару неналежної якості після покупки

Повернення товару при доставці

Обов’язково перевіряйте замовлення під час отримання

Відмовитись від замовлення ви можете в наступних випадках:

  1. Отриманий товар не відповідає вашому замовленню
  2. Товар пошкоджений внаслідок пошкодження пакування
  3. Пошкоджено упакування безпосередньо лікарського засобу
  4. Минув термін придатності лікарського засобу
  5. Існує офіційна заборона реалізації та використання лікарського засобу.
  6. Товар не відповідає замовленню за критеріями: склад, форма випуску, дозування, ціна, найменування

При відмові від отримання замовлення сума послуг по доставці сплачується згідно з діючими тарифами

Повернення товару після покупки

При поверненні, після покупки, виробу медичного призначення або лікарського засобу неналежної якості, необхідно надати наступні документи:

1. Фіскальний чек на придбання товару, що повертається за причини неналежної якості

2. Висновок, щодо якості лікарського засобу, виданий офіційною лабораторією Держлікслужби. Або, у випадку наявності заборони, розпорядження ДСУ з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо заборони обігу лікарського засобу

За наявності цих двох документів ви маєте можливість повернути сплачені за товар кошти або замінити препарат на аналогічний

Турбота про клієнта найважливіша цінність для нас. Ми розуміємо, що може статись ситуація, яка не має стандартного вирішення за законом та процедурами. У такому випадку зв’яжіться з нашої службою підтримки за коротким безкоштовним телефоном 5900. Впевнені, завдяки нашому діалогу ми зможемо позитивно розв’язати ваше питання та допомогти вам турбуватись про здоров’я вас та ваших близьких!