Корпоративним клієнтам
Національна мережа «Аптека АНЦ» запрошує юридичних осіб до
співробітництва щодо закупівлі медикаментів за безготівковим розрахунком.
Ми відкриті до співпраці з:
Фізичними особами підприємцями
Клініками та лікарнями
Комерційними організаціями
Медичними закладами
Благодійними організаціями
Лабораторіями
Бюджетними установами
Салонами краси тощо
Зв’яжіться з нами!
Наші менеджери дадуть відповідь на ваші
запитання в робочі дні з 9:00 до 19:00
+38 050 480 98 61
interplay@anc.net.ua
«Аптека АНЦ» в цифрах та фактах
Лідер ринку України (13,6%)
156 населених пунктів
Понад 22 000 товарів
Понад 12 000 000 клієнтів
Мережа — 1000 аптек
З нами вже співпрацюють
600+ юридичних осіб.
600+ юридичних осіб.
Доступний весь асортимент
Медикаменти
Косметичні засоби
Краса та догляд
Медтехніка
Дитячі товари
Медичні товари
Вітаміни та бади
Товари для здоров’я
Щоденна гігієна
Товари для оселі
Як ми працюємо з юридичними особами?
Ми повністю супроводжуємо клієнта від першого звернення до отримання товару й всіх необхідних документів.
До кожного замовлення ми ставимося однаково дбайливо, незалежно від суми, статусу та інших факторів. Завжди враховуємо фінансові можливості та цінову категорію, пропонуючи більш прийнятні варіанти товару (чи аналогів).
Закупівля медикаментів за безготівковим розрахунком відбувається за цінами, нижчими ніж в роздрібній мережі.
Замовлення ви можете оформити як у будь-якій нашій торговій точці, такі безпосередньо через номер телефону +38 050 480 98 61 або email interplay@anc.net.ua
Необхідні документи:
Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб;
Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (якщо особа являється платником ПДВ);
Банківські реквізити.
Послідовність дій
Все відбувається протягом доби. За необхідністю дозамовлення певних позицій товару у виробників — термін комплектування може збільшитися до трьох діб.
Наші переваги
01
Фінансова доступність — мінімальна сума замовлення — лише 500 грн, тому ви можете купувати товар навіть на мінімальний бюджет.
02
Антибюрократія — приймаємо замовлення як з укладанням договору, так і без. Впроваджуємо електронний документообіг через «Вчасно», «МЕДок».
03
Оптимальний асортимент — якщо за якихось причин певного товару немає в наявності, ми обов’язково запропонуємо його можливі аналоги.
04
Умови збереження — всі товари та медикаменти зберігаються згідно з інструкціями та температурними режимами, вказаними виробниками.
05
Повна придатність — всі товари матимуть прийнятні терміни придатності, а якщо для якогось товару цей термін закінчується, ми про це повідомимо.
06
Програма лояльності — у разі постійних замовлень ми готові до обговорення системи персональних знижок та бонусів.
Зателефонуйте нам за номером
+38 050 480 98 61 або напишіть листа на скриньку interplay@anc.net.ua — ми миттєво з вами зв’яжемося для обговорення замовлення.
+38 050 480 98 61 або напишіть листа на скриньку interplay@anc.net.ua — ми миттєво з вами зв’яжемося для обговорення замовлення.